Det finns inget dåligt väder, bara dåliga kläder. Eller skor..

Alla dagar blir inte riktigt som man planerat. Göteborg har varit helt snöfritt hela vintern, så domdär dubbarna alternativ icebuggsen ja tänkt köpa i höstas har aldrig blivit köpta.
Imorse när jag drog upp persienerna möttes jag av ett vitt landskap.

Många har gnällt och klagat på snön idag, jag också i några sekunder (då ja insåg att min löpning gick åt piparn) men sen så tycker jag ändå det är lite mysigt. Snö tillhör vintern och utan den så hade det kännts konstigt om våren kom

Men att ge sig ut och springa med vanliga löparskor fick jag lägga ner, kände mig inte alls sugen på att riskera att halka och helt definitivt bli genomblöt om fötterna.
Sagt och gjort, jag ägnade istället förmiddagen i soffan. Med scones, flera koppar te och lite mango - och tvn:)

Framåt eftermiddagen flyttade jag mig faktiskt från soffan, och mötte upp en kompis för en fika i stan. Men hemma igen efter några timmar har ja åter krypit i myskläderna och har nu tänkt stanna i dom ikväll.

Imorgon s k a jag springa, frågan är om ja först måste ta mig till en affär och införskaffa ett par löparbroddar?

Maten står i ugnen nu, återkommer snart med vad det är..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0