Gainomax

Efter kvällens spinning kände jag mig nästan lite skakig, (får helt och hållet skylla mig själv eftersom dagens lunch var under all kritik). Insåg att det nog skulle ta 1 1/2 h minst innan ja fått iordning middag - och råkar i samma veva gå förbi gymmets gainomax kyl.

Resten kan ni nog lista ut, det ni inte vet är att detta va min första gainomax - någonsin.
Någon gång för m å n g a år sen, när ja va runt 15 och började träna, så va de någon som sa att man inte al dricka dom. För då går man upp i vikt.
Det har suttit kvar, och jag kommer nog inte bli någon stor konsument (känns som väldigt mycket kolhydrater - men jag kanske är helt ute och cyklar?)
Men sådär någon gång ibland, när nästa mål mat är lite väl långt bort och kroppen behöver lite extra. Då kan de bli en.

Så smaken. Ja tog nya smaken cappuccino. Ganska så tjock i konsistensen och söt. Lite kaffe smak men kunde varit mer.
Nästan lite för söt, tur att de va fredag;)

Någon som brukar dricka dom, och kan tipsa om bästa smaken?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0