Det blir inte alltid som man tänkt

Dagens shopping fynd blev bland annat två böcker ifrån bokrean. 
Har otroligt många olästa böcker här hemma, så hade lovat mig själv att inte köpa fler.
M e n så hittade jag några som ja kunde tänka mig att göra undantag för, om dom såg bra ut när jag väl tittade på dom i butik (bläddrade i katalogen hemma innan). 

Med mig hem hade jag, Super hälsa & Med mycket grönt.
Hade.. för på väg hem så gick botten ur påsen, snopet stod jag där med mina böcker vid mina fötter. I en lite lerpöl mitt i ösregnet.  Brottom hade jag med till spårvagnen, så plockade snabbt ihop dom och sprang på vagnen. Leriga och inte längre så fina, och utan kvitto. Kvittot låg kvar på marken.

Hoppade av vagnen när jag var nästan hemma och gick in i bokaffär av samma märke, berättade som de va och fick super bra hjälp! 
Inga problem alls, Med mycket grönt blev utbytt. Super Hälsa va däremot slut - så ja fick pengarna tillbaka. 
Nöjd med en perfekt service av Akademinbokhandlen gick jag därifrån, lite mindre nöjd när ja inte hittade boken i någon anna bokaffär heller. Men hittade den på nätet nu, så den kommer i brevlådan om några dagar:) 

Får återkomma om några veckor med va ja tycker om böckerna. Har ni handlat något på bokrean?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0