Dag två

Dag två på safe utbildning är avklarad - korvstoppningen fortsätter!

Men det är intressant och dagarna går otroligt fort. Jag kommer trolitgivs att drömma om musklerna och deras fästen och ursprung inatt och då har vi bara tagit oss igenom halva kroppen.
Imorgon är de sista dagen med funktionell anatomi och sen ska vi gå vidare med andra saker..
Ska försöka kolla igenom papprerna ikväll en gång för att repetera dagen men huvudet är inte van vid att plugga så de känns aningen fullstoppat.

Kryper lite i benen på mig gör de också, sitta still 8 h per dag och sen hann ja inte träna idag. Vi håller på hela helgen så verkar inte få in någon träning där heller. Om de blir några grader varmare kanske ja ger mig ut och springer - men -11 som vi har i Göteborg idag är för kallt för min smak!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0