Hallon till frukost

Efter nio timmars underbar sömn är jag mer än redo för min lediga dag. 

Ja har precis stoppat i mig lite frukost.
Värmda hallon (brukar alltid ta blåbär - men har glömt köpa nya) som ja sen rör ihop med kesella och lite yoghurt. På toppen min egen gjorda musli. 

Nu är jag redo för en dag som kommer innehålla 10 km promenad med pappa och sen även någon typ av träning, förhoppningsvis ett cykelpass. 

Ska strax röra mig in mot stan, och funderar på att ta cykeln.. Har använt den alldeles för lite iår! 
 
 
Tycker de funkar toppen att just värma frusna blåbär/hallon för att sen blanda dom med kvarg. 
Det blir ju lite vattnigt när dom värms, och när man blandar de med kvargen blir de en lättare konsistens att äta!

Kommentarer
Postat av: Karin FoH

En frukost helt i min smak!

2012-08-16 @ 22:03:45
URL: http://fitnessochhalsa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0