Vårjacka

Det va alltså en vårjacka & möjligtvis ett par svarta jeans som skulle inhandlas idag.
Jag gillar att shoppa, idag åkte jag iväg själv och kunde därmed kolla precis på de ja ville, hur länge ja ville:)

Jag va inne i m å n g a klädbutiker men utan att hitta en ända jacka.
Däremot gick ja in i 2 sportbutiker och kom därifrån med en sportjacka (Ingen löparjacka utan mer för promenad & till å från gymmet).
De va inget planerat, men de va kärlek vid första ögonkastet;)
Den ligger fortfarande i påsen här hemma.. Ska dividera lite till me mig själv (Men ja kommer inte kunna lämna tillbaka den tror ja)
Va en sväng inne på Life också och fick handlat nytt protein pulver och ska testa vitamindryck me. E lite anti de egentligen, men när ja har pratat med vänner så är de många som rekommenderat denna - å jag e trött på att vara förkyld jämt, så den får ett försök.

Så dagens shopping 4 tränings relaterade produkter & ett vanligt linne.
Oopps:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0