Tant

Ibland så bara händer de!

Innan ja gav mig iväg idag hade jag lite svårt att bestämma hur mycket kläder som skulle behövas.
De slutade med trekvartstights, långärmad tunn tröja och väst ovanpå de - visade sig vara helt perfekt!

Väl ute kunde jag konstatera att våren verkligen är här, ljust & fågel kvitter och grill doft lite här och var.
Ja kunde också konstatera att folk inte är ute å springer på Valborg(Helt förståeligt)så jag kunde springa i min egen lilla värld.

Så jag njöt av att bara springa dit näsan pekade - å tänka 4-5 km blev 10!
Kändes underbart :)

Förra tisdagen sprang jag 10,5 km på 68 min & 79% snitt i puls - då kämpade jag.
Idag blev de 10 km på 65 min & 74% snitt puls - där ja sprang med tanken att ta de lugnt.

Jag vet inte vad som hände, men de känns så jäkla bra!!

Så Valborgsmässoafton, med löpning & myskläder.
Tant varning - men till mitt försvar så jobbar jag imon.


Lycklig:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0