Lopp

Ja har så länge ja haft åldern inne sprungit vårruset (med 3 års undantag då jag bodde utomlands).
Det är inget lopp man springer för att få en bra tid, men det är en kul grej - och man gör de (oftast) tillsammans med andra.
Det handlar mer om gemenskap än om träning. Men ja gillar ändå iden, och för dom som kanske inte tränar till vardags kan det här bli lite av en uppelseve, och förhoppnigsvis kanske man får lite motiovation till att fortsätta:)

För två er sen sprang jag med jobbet, förra året tog ingen riktigt tag i de - och de slutade med att ja bara anmälde mig och syrran. Iår tog jag tillsammas med en till kollega tag i de och satte upp lappar.
Sen glömde vi av de lite.. å kom på de i går. Anmälan ska vara inne på fredag - oops!
Så ikväll har ja pusslat lite med detta, raggat lite folk (för å få två fulla lag) och skickat ut mail.
När ja ändå va i farten så skickade jag in min egen anmälan till Midnattsloppet i agusti också:)

Midnattsloppet blir lite av målet med min löpträning under sommaren. Ja vill för första gången klara milen på under en timme, vilket absolut inte borde vara omöjligt om ja bara förtsätter löpträna hela sommaren!
För mig är loppen en morot, något att träna inför och motiveras av:)

Vårruset
Göteborgsvarvet
Midnattsloppet (Göteobrg)

Dom loppen är inbokade så långt - ska ni springa något lopp iår?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0