Rosa

Att dra igång en träningsblogg och sedan gå och bli genomförkyld, va inte planen. Men ja lovar er, snart är ja igång igen å då blir de lite fler inlägg när ja kan dela med mig av träningspassen!

Så länge nöjer ja mig med att titta runt på olika roliga tränings tillfällen framöver

Rosa dygnet




Jag fick upp ögonen för de här roliga eventet (och en väldigt bra och fin tanke!) redan förra året, men på grund av olika anledningar kunde ja inte gå. Jag tycker det är lite extra roligt att det är i Göteborg, dom flesta träningsträffar, bloggträffar osv är ju i Sthlm. Absolut inget fel med Sthlm, förutom att det är väldigt långt ifrån Göteborg:)

Iår tänkte ja ändra på de, ja har i och för sig uppbokat både lördag och söndag - men just med de här så spelar ju de ingen roll. Jag får helt enkelt boka riktigt sena pass, och kvällsmänniska som jag är så kommer de bli riktgit bra!
Ja ska kolla runt lite på exakt vilka pass de blir, tror de får räcka med två pass eftersom ja kan gå tidigast 22 och behöver vara uppe å redö för söndagen redan vid 8.
Någon mer som ska gå?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0