Fredag

Trots att denna veckan bara har inneburit tre jobbdagar för mig, så känns de otroligt skönt med helg. Ledig helg dessutom:)

Ja har druckit både vitlök och ingefära te dom senaste två kvällarna ( druckit e nog inte rätt ord.. svept i mig, för de e ungefär så gott de e) Vet inte om de hjälper, men de  har iaf inte blivit värre, snarare lite bättre men vågar mig inte på träning idag. Har ju en ledig helg framför mig, som förutom en middag hos föräldrarna imon är väldigt obokad. Skönt.  Men ja hoppas naturligtvis på att kunna träna:)

Ja har tänkt ägna delar av helgen åt å komma ikapp mig med lite läsning, i form av tidningar. Men när de gäller just träningstidningar så har jag har gått igenom flera tränings/hälso tidningar. Jag vill hitta en med bra träningstips, motivation och gärna lite roliga reportage, recept och träningskläder.

Det ja tycker är svårt är att alla är inriktade på att gå ner i vikt.

Nu säger ja inte att ja inte vill gå ner några kilo, men ja vill inte göra de genom att äta bara soppa, eller bara juice eller va de nu kan vara.

Ja gillar Fitnessmagazine, men de är alltid kul å hitta fler,att förnya sig.

Efter att ha prenumerat på Aktiv träning ett tag så tröttnade ja lite på att alla produkttester va bara för killar, så ja ringde upp kundtjänst å sa som de va, och fick då tipset att testa Iform istället. Framförde mina åsiker om att ja övergivit den tidigare på grund av just de med vikt istället för träning. Fick då höra att den är omgjord och ja va övertalad

Häromveckan damp första tidningen ner. (På bilder är också mitt sista prenumerations nummer av aktiv träning)



Tyvärr hade den inte direkt ändras, enligt min åsikt i alla fall. Ja har redan sagt upp prenumerationen och kommer istället köpa något nummer Aktiv träning då och då tror ja.

I helgen blir de några engelska tidningar ja köpte me mig hem.

Va tycker ni, vilka är era favorit tidningar?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0