Förkylning o mat

Precis som ja va rädd för, så blev halsont o feber en förkylning. Världens värsta förkylning, om ja nu får klaga lite..
Men nu har den iaf brutit ut ordentligt ( tack för de, för aj va ont överallt ja haft innan de) så nu kan de ju bara bli bättre!

Men något som slog mig igår, när ja tränar som vanligt så äter ja hyffsat okej. Håller ganska hårt på lördagsgodis, och även om de finns mycket kvar att önska angående hur ja äter så kunde de va värre också.
Men så blir ja sjuk, eller iaf inte tillräckligt frisk för att träna - och då plötsligt äter ja all skit i världen..
Okej de va kanske lite till överdrift, men ja har hinkat x antal dl cola zero dom senaste dagarna, både en och två choklad bitar har slinkit ner. Egentligne är ja inte sugen direkt på någon mat, men inser ju att de behövs.. men varför sätter ja i mig godis?
Är de fler än ja som har så här knasigt beteende? 
Man tycker synd om sig själv " å kan lika väl äta onyttigt när ja ändå inte kan träna" tänk.. Vilket ju är helt ologiskt egentlingen.

Ja tänker på de, å så tar ja en choklad bit till - för ja e ju faktiskt förkyld!



Inte godis, men dom har hjälpt mig att ta mig igenom jobb dagen idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0