Träning x2

Klockan är långt efter va de borde vara, speciellt med tanke på när jag börjar jobba imorgon.

Men jag tittar tillbaka på idag nöjd. Ja har hunnit med ett ste´p&styrka pass imorse, jobbat (med inte mindre än två medhavda lunchlådor) packat ur gamla träningskläder utr väskan på parkeringsplatsen på jobbet och i med dom nya, som även dom låg i bilenn Begett mig in till Göteborg. och Sportlife exclusive, för 1 h rosa bandet spinning!

Orkar inte skriva mer, så istället för ni lite bilder från dagen


På väg hemifrån imorse, undra om de va 14 h eller 14 dagar ja skulle vara hemifrån;) Klädd i linne från Casall och (väldig rosa) byxor ifrån ascis.


Soppan som tillagades igår kväll/natt, var 1 utav mina 2 lunchlådor. Helt ok, om än lite för puree aktig konsisten för min smak.


Kvällens tränings kläder: Nya Soc byxorna invigdes, och fråga mig inte va de är för min på de andra kortet.. Linnet är iaf Nike.
Kvällens pass var på Rosa dygnet, de får bli ett separat inlägg om just de imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0