Helgen

I helgen har jag inte satt på datorn, inte kollat några bloggar, inte uppdetart min egen eller knappt ens läst nyheter.
Däremot har jag haft en helt fantastisk helg med fina vänner och släkt.
Det började med massa fixande på dagen igår inför både gårdagskvällens festligheter och även för dagens släktkalas. Det har varit fantastiskt trevligt, och även om rösten är i princip borta och sömnkontot ligger långt ner på minuskontot så summerar ja en riktigt bra helg:)

Nu ska ja strax sova. Njuter lite av alla fina blommor som trängs i lägenhetn och har tänt en massa ljus, å ska passa på att bläddara i min nya bok innan ja somnar











Imorgon är det jobb, sen ska ja förhoppningsvis - om ja hinner in till stan för att lyssna på den här föreläsningen och beroende på hur lång tid den tar kanske dagens avslutas på träningen:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0