Helgen

Helgen har försvunnit i en rasande fart. Delar av den har jag jobbat och delar av den har ägnat åt familjen.

Idag har ja brunchat med bästa vännen och sedan drog ja mig till gymmet.
40 min på crosstrainen innan jag mötte upp mamma och tillsammans gick vi på Body pumpen. Det märks att det är ordentlig höst nu, massa folk på passen. Vilket jag egentligen tycker är trevligt, men på just BP vill jag kunna se spegeln.. så blir lite irriterad när folk ställer sig precis framför:/ Kan man inte ställa sig bara 50 cm åt ena hållet så man i alla fall ser lite? Ett härligt pass blev det i alla fall och jag räknar med en ordentlig träningsvärk i framförallt armarn och bröst imorgon:)

Kom hem v r å l hungerig och slängde på ugnen för att få in lite lax. Men insåg snabbt att ja aldrig skulle orka vänta 40 min. Så blev istället en sallad fylld med tonfisk, morötter, brocoli, små tomater, lök och ruccola sallad mix. Jag har aldrig varit ett stort fan av sallader, kalla och jag är hungerig efter 1 timme igen. Men har nu insett att det finns så många sätt att göra en sallad på - så idag blev den riktigt god och ljummen (eftersom morötterna och brocolin va nykokta)
Bästa av allt är att ja tänkte till och gjorde dubbel så mycket - så imorgon när jag kommer hem efter en låång jobbdag och sen hot yoga så är det bara att plocka fram den! Kall.. men ändå middagen färdig:)


Lite suddig bild.. men de skyller jag på BP:) Dagens & morgondagens
middag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0