Lördag

Godmorgon!
Ja eller egentligen är det kanske inte morgon.. Jag hade en riktigt bra kväll igår, den började med 45 min spinning+cx på Sportlife Domkyrkan (passade på att använda mitt veckokort) tillsammans med vännen. Underbara cyklar och ett sjukt jobbigt pass! Cx har ja varit nyfiken på att testa länge och äntligen blev de av! Å de va helt okej, kändes som de va en hel del teknik, så ju fler gånger man går ju jobbigare och även roligare blir de nog - nu finns inte cx på Elixia, så för mig blir det core ett tag till.
Efter en dusch och lite smink mötte vi upp några vänner för mat och ett glas vin
Perfekt kväll för mig, träning och vänner:)

Nu skiner solen och jag är återigen på väg in mot stan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0