Fyrtio tre?

Ja har ägnat dagen åt julshopping/barnvakt. Kusinen skulle på möte och jag är inte så svår övertalad tll att pasa lilla sötnosen (hennes son alltså)
Nu är han inte så stor än, så han är väldigt nöjd med att ligga i vagnen. Så jag hade 3 h att shoppa på:)
Nu ska ja försöka bli lite mer ekonomisk, så ja bestämde mig för att shoppa julkappar. Dom "måste" man ju shoppa (fler träningskläder är inte lika mycket "måste". Tyvärr.) Gillar att vara ute i god tid - men är sällan jag är det.
Men i år så!
Kom hem mycket senare än planerat, 18:25 för att var exakt.
Passet ja tänkt träna började 18:30...bara å tänka om. Kollade snabbt in schemat och såg att det fanns en trx 19:00. Slängde in träningskläderna i väskan och åkte till Elixia Sisjön.
45 min trx och 21 min löpning senare kände jag mig nöjd:)

Forsätter räkna ner på min 50 pass innan nyår utaming och hamnar på 43 pass kvar! Ja måste nog höja snittet en aning:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0