Fredagsmys

Jag är trött - galet trött faktiskt.

Så idag blir de lite punktform
*jobb
*träning
* Fredagsmys, iform av pizza och film

Okej lite längre kanske de bör bli. Jag jobbade till 19 idag, träninge stänger 20:30. Men det blev 3 km löpband följt av 25 min rygg och mage i olika styrke övningar. Sen express dusch, och sen förbi pizzerian.
Förbi va inte riktigt sant.. en ganska så bra omväg, men med tanke på att ja köper pizza ca 3 gånger per år så tycker jag det är värt att åka dit:)

Så idag lever jag verkligen efter mitt motto " Man ångrar aldrig ett gjort träninspass".
För så trött som ja va kl 19 hade ja gärna åkt direkt och köpt pizzan, men ni kan ju själva gissa H U R mycket bättre de känns och slänga sig i soffan och njuta av fredagsmys efter ett träningspass!

Det var dock inte så många fler än jag som tyckte träning va ett bra alternativ fredag kväll

  


Nu ska jag återgå till soffan, filmen och en massa tända ljus


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0