Pepparkakor

Jag har hunnit med riktigt mycket idag.
Förmiddagen va lite flängade runt för å hämta upp bland annat pepparkakor. Trevlig lunch och sen iväg till jobbet. Kvällen började med obligatorisk smak av dessa underbara pepparkakor och sen tog jag tag i att s t o r städa köket. (Vi pratar luckor, kakel osv..) mycket behövligt och otroligt skönt nu när de är gjort!

Men ja tycker vi kan stanna lite till vid pepparkakorna, kanske inte riktigt hör hemma bland träning. Men om vi pratar lite livskvalite så tror jag pepparkakorna hamnar i det facket :) Det är pepparkakor från Götebrogs pepparkaks bageri, man beställer dom mitt i sommaren och sen får man hämta ut dom i början av december.

Citrus inslag och tunna och krispiga - vill ni har riktigt goda pepparkakor och bor i Götebrogsområdet så måste ni testa! Ja nästa år.. men man kan gå in på hemsidan och skriva upp sig för att få ett påminnesle mail.

Så dagens träning blev storstädning av köket (men de kan nog inte rikgit bokas av som ett pass)
Imorgon däremot, då får halsen tycka va den vill - de är dags för världens roligaste aerobic pass!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0