Det blir som de blir

Det blir inte alltid som man tänker eller önskar.
Jag hängde på Träningsglädjes #50 utmaning för några veckor sen.
Det tar emot men jag kommer inte klara den, tävlingsmänniskan i mig ser de som ett misslyckande - men jag försöker ändå att vara nöjd & vara lite realistisk.
Ja har haft en höst med förkylningar och halsont som har avlöst varandra och det är bara dom senaste 3-4 veckorna ja har kommit upp i min önskade minsta veckomängd på fyra pass per vecka.
Den senaste veckan har ja känns att formen äntligen börjar kännas okej igen och bara det är lycka:)

Men sen har ja också känner lite att kroppen är trött när den ligger på 4-5 pass per vecka, och ja vill vara rädd om kroppen och bygga upp och inte bryta ner.
Så, därför väljer ja att skippa utmaningen just nu och istället känna mig nöjd med att få in regelbunden träning - och glädje i träningen!

Jag har planer på att på samma antal veckor köra en #50 utmaning i vår istället! Same but diffrent..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0