Löpning o Cirkel

En utaming för mig har varit att få till träningen, även dom helger som jag jobbar.
Å äntligen fick ja till de, gymmet i lördags och löpning igår. Efter en lång jobbdag åkte jag bara hem å hämtade träningskläder å åkte iväg till landet. (Känns mer lockade att springa där på kvällen än här hemma)
Regnet ÖSTE ner hela vägen, och ett tag såg min löpning ut att vara väldigt långt borta..
Men ösregnet blev till duggren run 21 å de va hyffsat ljust, så med kepsen på (ja passar inte i keps, men de är toppen mot regn i ögonen) fast utan ipoden (tror inte den hade uppskattat regnet..) stack ja ut.
4,5 km senare kom ja hem, flytet kände som de kom sista km - men ja valde att avsluta på topp å kom hem precis innan ösregnet återkom!

Idag blev de låång sovmorgon och en väldigt lugn dag, åkte tillbaka till stan lagom för att hinna till tränigen. Uppvärming på crosstrainen och sen mitt livs första cirkel pass. Va med som sällskap, men de blir defitivt fler gånger - men med längre tid på crosstrianen innan.


Försöker ladda upp två bilder.. men antinge strejkar datorn eller kabeln - fungerar gör de inte iaf! Nu fungerade de


Världen bästa keps mot regn  o bild från träningen. Nike på fötterna byxorna e gamla favoriter från Casall, å linne e nytt - men även de från Casall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0