Ja gjorde de!

Att uppdatera bloggen är inte min starkaste sida.. Men så här nästan en månad efter Göteborgsvaravet kan jag i alla fall berätta att ja gjorde de! Ja tog mig runt, å ja gick inte. 2:26 blev tiden.
Ja som bara skulle springa en gång... har kanske tänkt om lite. Jag är en person som när jag gör något vill ja göra de till 100´%, jag gjorde iof de ja sa - ja orkade springa hela varvet.
Men ja e lite sugen på en bätre tid.. så vi får se, kanske blir de ett till "varv" nästa år!

I övrig så funderar jag över sommaren/höstens träning. Kan inte riktigt bestämma mig var fokus ska ligga, gillade att ha ett mål med träningen - men är inte riktigt säker på va de nya målet ska vara. Kanske har ja en ide.. men ja måste suga på karamellen ett litet tag till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0