I did it.

Jag tog mig ut.

Grundtanken med dagen var att ta mig till gymmet efter jobbet, men vid lunch när ja såg den klarblå himmeln ute så började tankarna att de kanske skulle bli en löprunda istället?

När ja slutade jobba och solen fortfarande lyste, va valet gjort!  
Väl hemma va ja såå hungerig men äta middag å sen vänta på att gå ut å springa va inte riktigt ett alternativ (då skulle ju solen va borta)
Så en halv banan och ett glas mjölk senare stack ja ut.
4,3 km blev de idag.
Kroppen va nog i ärlighetensman fortfarande lite sliten efter helgen, och framförallt att den fått helt kass mat både igår och idag!
Men de gick ändå bra, och jag är nöjd att ja tog mig ut:)

                                        
Man måste njuta av dom här dagarna:)                                 Dagens outfit, nike tröja +
                                                                                         strumpor skor, tights craft 
                                                                                         o min älskade garmin klocka:) 
                                                                                      


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0