Hallå?!

Till dig som har tagit min tvättid:
Det finns en andledning till att man BOKAR en tid och sen går dit just då, i mitt fall har ja en jäkla massa svettiga träningskläder som absolut behöver tvättas. Sen finns det även en hel del överig tvätt,men just träningskläderna har pasaer "bäst före" och är i ganska så akut behov av en tvättmaskin.

Bara så du vet till nästa gång!

Va alltså uppe med, eller faktiskt innan tuppen idag för att tvätta. Inte de roligaste men absolut nödvändigt.
Kommer till tvättstugan 07:05 (tider börjar 07:00) å då har någon tagit min tid. Ja blir så förbannat trött, kan man inte bara hålla sig till sin egen tvättid? Den som va på gymmet samtidigt som mig igår kan säkert bekräfta att mina sporttoppat är i ganska så akut behov av en tvättmaskin..

För övrigt tror ja de blir en vilodag från träningen idag, ska nog försöka få in lite vardagsmotion genom att ta cykeln till och från jobbet:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0